Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

Data

2021 04 15

Įvertinimas
1
1122_641e4d1e5af8e58215663b8703362f73.jpg

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) dalį teikiamų paslaugų perkels į elektroninę erdvę. Šiuo tikslu bus kuriamas Elektroninių paslaugų portalas, kurio dėka Kelių direkcijos klientams greitai ir kokybiškai bus suteiktos paslaugos: vykdant darbus išduotas leidimas riboti eismą valstybinės reikšmės keliuose, suteiktas leidimas naudotis valstybinės reikšmės keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis, išduotas leidimas įrengti nuovažas, atliktas žemės sklypų kadastrinių matavimų derinimas.

Prieš pradedant viešąjį pirkimą yra skelbiama rinkos konsultacija dėl Elektroninių paslaugų portalo sukūrimo.

„Kviečiame paslaugų teikėjus aktyviai dalyvauti rinkos konsultacijoje dėl Elektroninio paslaugų portalo sukūrimo ir iki šių metų balandžio 30 dienos teikti pastabas viešai paskelbtai techninei specifikacijai“, – sako Kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius. 

Rinkos konsultacijos metu gauti pasiūlymai ir komentarai bus įvertinti.  Po rinkos konsultacijų bus skelbiamas viešasis pirkimas portalo sukūrimo paslaugai įsigyti. Pirkimą planuojama paskelbti šių metų antrąjį ketvirtį. 

„Kelių direkcija siekia tapti modernia ir šiuolaikiška įmone, o paslaugų skaitmenizavimas yra vienas iš tokių būdų. Elektroninis paslaugų portalas įmonės klientams padės patogiau ir greičiau gauti juos dominančią paslaugą, nes nebereiks teikti popierinių dokumentų su fiziniais parašais. Visus dokumentus, leidimus bus galima suderinti elektroninėje sistemoje“, – sako R. Lipkevičius

Elektroninių paslaugų portale kiekvienas galės ne tik pateikti prašymą, bet ir patikrinti turimas sutartis su Kelių direkcija, išduotus leidimus. Portalas taip pat sumažins administracinę naštą darbuotojams tiek išduodant leidimus, tiek juos administruojant.

Planuojama, kad Elektroninių paslaugų portalas pradės veikti 2022 metų II pusmetį.