Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vadovauja Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriui, planuoja, organizuoja ir kontroliuoja skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymą;
- padeda direktoriui tobulinti žmogiškųjų išteklių valdymo politiką, susietą su strateginių sprendimų priėmimo procesais;
- diegia ir tobulina žmogiškųjų išteklių valdymo įrankius, nukreiptus į konkurencinio pranašumo kūrimą:
- kompetencijų modelį, apimantį visus žmogiškųjų išteklių valdymo procesus Kelių direkcijoje;
- atlygio politikos valdymo, lojalumo programas, suderintas su organizacijos strategija ir darbo kultūra;
- veiklos valdymo (įskaitant veiklos vertinimo politiką) sistemas, užtikrinančias kryptingą darbuotojų ugdymą bei karjeros valdymą;
- mokymų, adaptacijos programų (socializacijos procesų), mentorystės, talentų valdymo politikos formavimo, efektyvumo vertinimo programas;
- padeda direktoriui įgyvendinti organizacinius, struktūrinius pokyčius, dalyvauja reorganizuojant ir restruktūrizuojant organizacijos veiklą;
- formuoja atrankų filosofijos kūrimo procesus adaptuojant juos prie Kelių direkcijos veiklos sričių, organizuoja ir koordinuoja vadovavimo gebėjimų vertinimo įrankio diegimo procesus;
- vykdo šeiminių įsipareigojimų, nuotolinio darbo, lygių galimybių politikos įgyvendinimo procesų kontrolę;
- padeda direktoriui tobulinti organizacijos kultūrą, integruojant ją į kiekvieną organizacijos procesą, koordinuoja darbuotojų įsitraukimo kultūros formavimo procesus, organizuoja Kelių direkcijos „Organizacinio komiteto“ veiklą;
- analizuoja personalo kaitos priežastis ir tendencijas, teikia siūlymus direktoriui dėl personalo poreikio politikos formavimo bei kertinių (jautrių) pareigybių pakeičiamumo metodo diegimo;
- organizuoja informacinių technologijų sprendimų įgyvendinimą personalo valdymo procesuose, teikia siūlymus dėl jų tobulinimo;
- atlieka žmogiškųjų išteklių valdymo procesų efektyvumo vertinimą, nustato žmogiškųjų išteklių valdymo veiklos rodiklius, analizuoja jų siekiamas reikšmes;
- organizuoja asmens duomenų apsaugos politikos formavimą personalo valdymo srityje;
- inicijuoja ir organizuoja bendradarbiavimą su mokslo institucijomis, Personalo valdymo profesionalų asociacija žmogiškųjų išteklių valdymo srityje, organizuoja studentų praktikos atlikimo procesus, atlieka grįžtamojo ryšio analizę;
- kontroliuoja dokumentacijos plano rengimą ir atnaujinimą personalo valdymo klausimais bei elektroninių bylą apskaitą;
- organizuoja suminės darbo laiko apskaitos politikos formavimo procedūras;
- bendradarbiauja su Kelių direkcijos darbo taryba (derybų vedimas ir susitikimų organizavimas), konsultuoja Kelių direkcijos darbuotojus žmogiškųjų išteklių valdymo bei personalo administravimo klausimais;
- rengia Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus nuostatus, pareigybių aprašymus, teikia juos direktoriui tvirtinti;
- pagal kompetenciją atstovauja Kelių direkciją valstybinėse įstaigose, institucijose bei kitose organizacijose;
- nagrinėja skundus, pranešimus ir prašymus personalo valdymo klausimais;
- vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Kelių direkcijos vadovybės pavedimus ir užduotis.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities, vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;
- turėti vadovaujamo darbo patirties ir/arba ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį žmogiškųjų išteklų valdyme, turėti patirties įgyvendinant informacinių technologijų sprendimus personalo valdymo procesuose;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius, viešąjį administravimą bei personalo valdymą, gebėti juos taikyti praktikoje;
- išmanyti žmogiškųjų išteklių valdymo šiuolaikines teorijas ir koncepcijas;
- gebėti argumentuotai pagrįsti personalo valdymo sprendimus suinteresuotiesiems, taikydamas įvairias derybų strategijas;
- išmanyti Dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, Teisės aktų rengimo rekomendacijas;
- mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ paketo programomis ir naudotis interneto naršyklėmis.