Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- rengia Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) vidaus darbo tvarką reglamentuojančias taisykles ir tvarkas, prižiūri šių taisyklių ir tvarkų nuostatų įgyvendinimą, supažindina darbuotojus;
- seka ir analizuoja Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo, kitų darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų bei teisminės praktikos aktualijas, rengia apibendrinimus ir siūlymus dėl personalo valdymo tobulinimo;
- bendradarbiauja su Kelių direkcijos darbo taryba, organizuoja informavimo ir konsultavimo procedūras su ja;
- atstovauja Kelių direkciją visų instancijų teismuose ar ikiteismine tvarka ginčus nagrinėjančiose institucijose darbo ginčų klausimas;
- kaupia informaciją apie Kelių direkcijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, profesinio darbo patirtį patvirtinančius dokumentus, organizuoja pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento nustatymo ar pakeitimo procesus teisės aktų nustatyta tvarka, vykdo darbuotojų tarnybos ir profesinio stažo kontrolę;
- prižiūri Kelių direkcijos Atlygio politikos komiteto nuostatų įgyvendinimą, teikia gautus dokumentus komiteto nariams, bendradarbiauja su Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – NBFC) atstovu šiuo klausimu, organizuoja priemokų ir premijų įforminimo procedūras;
- rengia Kelių direkcijos darbuotojų skatinimo ir apdovanojimo žinybiniais ženklais taisykles, organizuoja dokumentų, susijusių su šių taisyklių įgyvendinimu, rengimą;
- rengia Kelių direkcijos darbuotojų atsakomybių ir pavadavimų politikos aprašą, esant poreikiui atnaujina atsakomybės matricą;
- įgyvendiną Kelių direkcijos darbuotojų mokymų politiką, sudaro metinius mokymų planus ir organizuoja jų įgyvendinimą;
- organizuoja naujai priimamų darbuotojų įvedimo į darbą procesus, prisideda prie mentorystės programų įgyvendinimo, atlieka adaptacijos procesų apklausos tyrimus bei pristato rezultatus;
- užtikrina viešųjų ir privačių interesų derinimo, dovanų priėmimo politikos nuostatų įgyvendinimą Kelių direkcijoje;
- organizuoja asmenų patikrinimo procedūras (pagal Nacionaliniam saugumui svarbių objektų apsaugos ir LR Korupcijos prevencijos įstatymą);
- pagal skyriaus kompetenciją organizuoja darbuotojų asmens duomenų politikos įgyvendinimą personalo administravimo tikslais;
- organizuoja Kelių direkcijos etikos taisyklių nuostatų įgyvendinimą, dalyvauja Etikos komiteto veikloje, teikia siūlymus dėl socialinių ir skaidrumo politikos akcijų įgyvendinimo;
- rengia pareigybių aprašymų rengimo metodiką, konsultuoja Kelių direkcijos padalinių vadovus padalinių nuostatų ir pareigybių aprašymų rengimo klausimais, koordinuoja šių dokumentų rengimo procedūras;
- rengia personalo valdymo dokumentus, susijusius su struktūriniais pokyčiais bei kitais personalo valdymo klausimais;
- vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vadovo ir Kelių direkcijos vadovybės pavedimus ir užduotis.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų teisinio darbo patirtį;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius, viešąjį administravimą bei personalo valdymą, gebėti juos taikyti praktikoje;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti teisės aktų projektus;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės technikos reikalavimus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas;
- mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ paketo programomis ir naudotis interneto naršyklėmis.