Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- konsultuoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) administracijos padalinių vadovus padalinių nuostatų, pareigybių aprašymų rengimo klausimais, rengia įsakymų projektus dėl šių dokumentų įforminimo;
- renka ir (ar) teikia Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro atsakingiems asmenims informaciją, susijusią su Kelių direkcijos darbuotojų veikla, reikalingą įforminimo procedūroms įvykdyti;
- rengia dokumentus, susijusius su asmenimis, siekiančiais eiti arba einančius pareigas Kelių direkcijoje pagal LR korupcijos prevencijos įstatymą;
- rengia Kelių direkcijos darbuotojų pareigybių sąrašus ir ataskaitas apie laisvas ir užimtas pareigybes, kontroliuoja didžiausią leistiną pareigybių skaičių;
- rengia teisės aktų projektus, susijusius su Kelių direkcijos padalinių struktūros tvirtinimu ir keitimu;
- formuoja atostogų suteikimo, poilsio dienų suteikimo politiką, koordinuoja šių procedūrų vykdymą;
- pildo ir saugo Kelių direkcijos darbo laiko apskaitos žiniaraščius, administruoja darbo laiko režimo procesus, esant poreikiui vykdo darbo lankomumo stebėseną, formuoja suminės darbo laiko apskaitos politikos įgyvendinimą;
- organizuoja konkursus, atrankas į laisvas pozicijas, koordinuoja jų vykdymą;
- vykdo darbuotojų priėmimo, darbo sąlygų keitimo, perkėlimo, atleidimo procedūras taip pat vykdo laikino paskyrimo, terminuotų darbo sutarčių terminų kontrolę;
- koordinuoja Kelių direkcijos darbuotojų metinių užduočių ir veiklos rodiklių sudarymą, tarnybinės veiklos ir darbo vertinimo dokumentų savalaikį pildymą, administruoja veiklos vertinimo procesus;
- formuoja praktiką atliekančių studentų, praktikos atlikimo politikos įgyvendinimo procedūras;
- tvarko personalo valdymo dokumentų bylas, esant poreikiui perduoda jas archyvavimui;
- prisideda prie žmogiškųjų išteklių programų įgyvendinimo, organizacijos kultūros tobulinimo;
- pagal kompetenciją konsultuoja Kelių direkcijos darbuotojus, personalo administravimo klausimais;
- administruoja personalo valdymo informacinę sistemą, laiku suveda informaciją personalo administravimo klausimais;
- pagal kompetenciją rengia pažymas, statistines ataskaitas personalo administravimo klausimais;
- nesant skyriaus vadovo ir jį pavaduojančio asmens, vykdo jų funkcijas;
- vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vadovo ir Kelių direkcijos vadovybės pavedimus ir užduotis.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo personalo valdymo srityje patirtį;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykius, viešąjį administravimą, personalo valdymą, gebėti juos taikyti praktiškai;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- gerai išmanyti Dokumentų rengimo ir Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, Teisės aktų rengimo rekomendacijas;
- mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.