Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- organizuoja, planuoja, koordinuoja intelektinių ir informacinių technologijų diegimą, naudojimą ir plėtrą;
- koordinuoja valstybinės reikšmės keliuose įrengtų intelektinių technologijų administravimo procesus;
- pagal kompetenciją teikia siūlymus rengiant Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo sąmatos projektą;
- atlieka Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo sąmatos straipsnių, už kuriuos yra jam atsakingi padaliniai, einamąją ir paskesniąją ūkinių operacijų finansų kontrolę;
- planuoja, organizuoja ir koordinuoja Kelių direkcijos valdomų arba tvarkomų informacinių sistemų veikimą;
- koordinuoja kelių naudotojo mokesčio ir (ar) rinkliavos surinkimo organizavimą teisės aktų nustatyta tvarka;
- organizuoja kitų departamentui priskirtų paslaugų teikimą ir tinkamą eismo informacijos rinkimą ir sklaidą bei teikia pirminę konsultaciją ir informavimą išoriniams klientams dėl visos Kelių direkcijos veiklos;
- pagal priskirtą kompetenciją rengia ir derina susijusių teisės aktų bei jų pakeitimų projektus;
- nagrinėja su departamento veikla susijusių kitų institucijų parengtų teisės aktų projektus, teikia dėl jų pastabas ir pasiūlymus, dalyvauja kartu su kitomis institucijomis rengiant bendrus teisės aktų projektus;
- analizuoja, rengia ir derina su departamento veikla susijusių dokumentų projektus, teikia pasiūlymus departamento kompetencijai priskirtais klausimais;
- koordinuoja departamento kompetencijai priskirtas bendradarbiavimo ir viešųjų pirkimų sutartis, vykdo jų įgyvendinimo pažangos ir rodiklių pasiekimo stebėseną bei finansinę kontrolę;
- pagal priskirtų skyrių veiklos sritis pasirašo tvarkomosios – organizacinės veiklos dokumentus, siunčiamus raštus, sutartis ir kitus dokumentus direktoriaus įsakymų nustatyta tvarka, vizuoja departamentui priskirtų skyrių rengtus teisės aktų ir raštų projektus;
- pagal priskirtų skyrių veiklos sritis tvirtina prekių, paslaugų ir darbų pirkimo užduotis, Kelių direkcijos viešųjų pirkimų komisijai, pirkimų organizatoriams ir kitus viešųjų pirkimų konkursų dokumentus;
- pagal kompetenciją kaupia, sistemina ir analizuoja duomenis, pagal poreikį rengia ir teikia ataskaitas bei standartizuotą statistinę informaciją;
- analizuoja ir vertina įdiegtų intelektinių ir informacinių technologijų veikimą bei administravimo kaštus, teikia išvadas ir siūlymus dėl efektyvumo gerinimo;
- dalyvauja įstaigos veiklos procesų tobulinime ir efektyvumo didinimo procedūrose;
- analizuoja su departamento funkcijų vykdymu susijusią užsienio šalių taikomą praktiką, sistemina informaciją ir perduoda gerąją patirtį departamento darbuotojams;
- vertina departamento skyrių vadovų veiklą;
- vykdo kitus su departamento funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Kelių direkcijos direktoriaus pavedimus ir užduotis.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą elektronikos inžinerijos ar informatikos inžinerijos, arba verslo vadybos krypties išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį ir ne mažesnę kaip 5 metų profesinio darbo informacinių technologijų ir (arba) telekomunikacijų ir (arba) strateginio planavimo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir Europos Sąjungos teisės aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus ir norminius aktus, reglamentuojančius su Išmaniųjų transporto sistemų ir kelių apmokestinimo departamento veikla bei valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau - Kelių direkcija) vidaus tvarka susijusius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai;
- mokėti planuoti, organizuoti, kontroliuoti ir vertinti pavaldžių departamento darbuotojų darbą, taip pat mokėti ugdyti ir motyvuoti darbuotojus, rūpintis jų gerove darbe;
- mokėti analizuoti ir valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai formuoti ilgalaikius ir trumpalaikius departamento tikslus, planuoti ir organizuoti jų įgyvendinimą, kontroliuoti įgyvendinimo eigą;
- išmanyti Dokumentų rengimo ir Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas;
- turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.