Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- tvarko darbuotojų darbo užmokesčio apskaitą;
- sudaro darbo užmokesčio apskaitos suvestinius registrus ir tikrina likučius su suvestiniais apskaitos duomenimis;
- rengia darbo užmokesčio mokėjimo pavedimus darbuotojams, Sodrai, Valstybinei mokesčių inspekcijai ir kitus su darbo užmokesčiu susijusius pavedimus;
- rengia darbo užmokesčio suvestines ataskaitas ir pagal poreikį teikia duomenis apie darbo užmokestį kitoms institucijoms ir administraciniams padaliniams;
- teikia deklaracijas ir kitus duomenis Sodrai ir Valstybinei mokesčių inspekcijai bei tvarko elektroninę duomenų bazę;
- nuolat kontroliuoja darbo užmokesčiui skirtų lėšų panaudojimą;
- tvarko atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaitą;
- sudaro atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaitos registrą ir tikrina likučius su suvestiniais apskaitos duomenimis;
- tikrina atskaitingų asmenų pateiktų ataskaitų teisingumą ir pirminius dokumentus;
- rengia mokėjimo pavedimus atskaitingiems darbuotojams ir kontroliuoja lėšų panaudojimą;
- vykdo atskirų banko sąskaitų operacijų apskaitą ir rengia apskaitos registrus bei tikrina likučius su suvestinės apskaitos duomenimis;
- rengia piniginių srautų ataskaitas;
- tvarko Kelių priežiūros ir plėtros programos atskirų straipsnių apskaitą, į informacinę sistemą suveda duomenis apie atliktus darbus ir rengia mokėjimo pavedimus tiekėjams ir rangovams;
- užtikrina, kad ūkinius įvykius ir finansines operacijas atvaizduojantys dokumentai būtų tinkamai įforminti, finansiškai pagrįsti ir pateikti laiku;
- vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vadovo ar vadovybės pavedimus ir užduotis.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą, su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštesnįjį koleginį ekonomikos ar vadybos, ar finansų arba apskaitos krypties išsilavinimą;
- turėti buhalterio ar finansininko darbo patirtį apskaičiuojant darbo užmokestį;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, apskaitos standartais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais įmonių veiklą ir finansinės atskaitomybės rengimą, gebėti juos taikyti praktiškai;
- išmanyti ir mokėti taikyti finansų kontrolės vykdymo metodus, kontroliuojant lėšų naudojimą;
- mokėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo darbo veiklą;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, pagal kompetenciją rengti atskaitas;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles;
- turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių, mokėti dirbti buhalterinės apskaitos programomis.